Trust GXT 340

Značka Trust není ve světě výpočetní techniky ničím neznámým. Dodává řadu komponentů, ke kterým patří i sluchátka. Konkrétně i model Trust GXT 340, který je určený především počítačovým hráčům jak na amatérské, tak i profesionální úrovni. Tomu logicky odpovídají také parametry, které model těchto sluchátek může nabídnout. Že se rozhodně nejedná o nic ojedinělého, ukazuje především materiálové zpracování, dobrý tvar, stejně jako nízká hmotnost, která je pouze 281 gramů.

Co však oceníte maximálně, to je kvalita zvuku. Model Trust GXT 340 totiž nabídne zvuk ve formátu 7.1 Surround. Pro neznalé je třeba říci, že se jedná o prostorové podání zvuku, a to jak ve výškových, tak i hlubších basových tónech. Danou prostorovost poté můžete velmi dobře využívat v samotné hře, protože o každém zvuku víte přesně to, odkud vyšel a tak se můžete snadno nachystat na nepřítele. Výhoda, kterou ocení každý hráč, pokud chce pomoci svému týmu. Díky zabudovanému mikrofonu s ním lze také komunikovat, a to díky antišumovému filtru. Další pozitivní vlastností mikrofonu je to, že ho lze jednoduše složit.

Tyto sluchátka se k vašemu počítači připojí velmi jednoduše, konkrétně potom prostřednictvím USB portu. Samozřejmě připojení je standardní kabelové, kdy je v základu jeho délka celé 3 metry. Ať už je tedy konektor umístěn kdekoliv, není třeba mít jakoukoliv obavu, že by to snižovalo vaše pohodlí v rámci samotné hry. To ale nebude rušit ani okolí, jelikož použité náušníky velmi dobře izolují vše, co se okolo vás děje.

Samotná sluchátka Trust GXT 340 ale není nutné využívat jenom při hře, protože kvalitní zvuk oceníte také při poslechu hudby, nebo sledování filmů. Ať už bude vaše činnost jakákoliv, můžete si navíc regulovat hlasitost jednoduchým ovladačem přímo na kabelu. Ten také umožní aktivovat řadu dalších funkcí, kam spadá i úplně vypnutí jak reproduktoru, tak mikrofonu.

Citlivost dB/mW
Kmitočtový rozsah do Hz
Mikrofon