A4Tech G501

Na první pohled skutečně velmi moderní sluchátka, což je viditelné už ve chvíli, kdy se zaměříte jak na kombinaci stříbrné a černé barvy, tak i na ostré hrany. Díky tomu jsou oblíbené u hráčů, kteří chtějí jasně vyjádřit svou agresivitu a zároveň si dokonale vychutnat pocit ze hry. I při dlouhodobém hraní se není třeba bát toho, že by měkké koženkové polstrování jakkoliv tlačilo, stejně jako se díky konstrukci není třeba bát toho, že by sluchátka seděla špatně. Vše je v tomto směru vypilováno k naprosté dokonalosti.

Unikátní jsou ale i v tom, že umožní propojení s vaším počítačem pomocí USB portu, díky čemuž se vám otevírá i nové možnosti využití. Především potom v souvislosti s vylepšením, které nese označení Inteligent gaming mode, který koresponduje s dalším softwarovým vybavením, kterým je AudioMate sw. Máte tak v rukou možnost nejenom dokonale a přesně naladit zvuk, ale máte možnost i jednotlivé zvuky zesílit. A to třeba kroky, stejně jako dobíjení munice, nebo vzdálenou střelbu. Budete tak o svém protivníkovi vědět mnohem více, než si on sám myslí.

Sluchátka však zaujmou také kvalitou zvukového podání, což můžete ocenit nejenom při hře, ale třeba také při poslechu hudby. Co nechybí, to je i mikrofon. Ten je pohyblivý a tak umožní nastavení toho správného úhlu. I jeho hlasitost lze nastavit v rámci toho, jak chcete, aby vás slyšeli ostatní hráči, a to především z vašeho týmu. V případě, že nebude potřeba, je možné ho také vypnout a prakticky zasunout.

Jakmile sluchátka vezmete do ruky, rozhodně oceníte také jejich celkově zajímavou konstrukci. Jednoduše je lze zaletovat s ohledem na velikost vaší hlavy, přičemž při využití vám nijak nebude překážet ani kabel. A to proto, že model A4Tech G501 má jako základ kabel dlouhý 2,2 metru, ale je samozřejmě veden pouze do jedné mušle sluchátka, a tak ho lze pohodlně svěsit podél vašeho těla.

Citlivost dB/mW
Kmitočtový rozsah do Hz
Mikrofon