Genius HS-G500V

Pro všechny hráče, kteří se chtějí věnovat primárně hraní jako takovému, připravila společnost Genius model sluchátek, který je nazván jako Genius HS-G500V. Sluchátka jsou koncipována jako náhlavní, což samozřejmě přispívá jak k pohodlnosti, tak i k bezproblémovému nošení. To mimo jiné přispívá také měkká čelenka s koženkou, která netlačí ani při delším nošení. To však není vše, jelikož pro znásobení zážitku ze hry jsou sluchátka vybavena i vibračním modulem. Ten stačí připojit ke vstupu USB. Pozitivem, které je s vibračním modulem spojeno je fakt, že ho lze také snadno regulovat, popřípadě i úplně vypnout.

Tím hlavním důvodem, proč samozřejmě herní sluchátka Genius HS-G500V používat, je jistota toho, že během hry uslyšíte každé šustnutí. Je to dáno nejenom samotným zvukovým rozsahem, ale je to dáno také perfektním tvarem, díky kterému vás zaručeně nebude rušit vaše okolí. Jistotou je i to, že intenzitu zvuku ve hře můžete snadno ovládat prostřednictvím inline nastavení hlasitosti. Poměrně dobře lze nastavit také mikrofon, a to do libovolného úhlu. To vám usnadní především komunikaci s ostatními hráči ve vašem týmu. Samozřejmostí je, že sluchátka Genius HS-G500V umožní mikrofon také jednoduše vypnout a tak se soustředit jenom na hru, bez komunikace.

Ačkoliv je přenos zvuku realizován prostřednictvím kabelu, není se třeba obávat toho, že by tento jakkoliv překážel. A to z toho důvodu, že standardní délka kabelu je přesně 2 metry, což umožní, že může být tažen jakkoliv a kdekoliv. K tomu všemu přidejte i to, že bylo myšleno také na jejich nízkou hmotnost, což celkově přispívá k oblíbenosti a dlouhodobému použití. Váží jenom 350 gramů a navíc nabídnou zajímavý, doslova hráčský design, kde nechybí ona důležitá základní černá barva, ale i výrazné červené prvky na samotných bocích těchto sluchátek.

Citlivost dB/mW
Kmitočtový rozsah do Hz
Mikrofon