Kingston HyperX Cloud Headset

Skutečně stylová herní sluchátka, která by měla být volbou každého hráče, který si potrpí na celkovou kvalitu. Samozřejmě za tu je nutné si připlatit, jelikož model Kingston HyperX Cloud Headset určitě nepatří mezi nejlevnější možnosti na našem trhu. Na druhou stranu nabídne vše, co současný hráč potřebuje k dokonalému zážitku ze hry. To vše je navíc zabaleno v moderním stylu, kdy byly použity jak kvalitní materiály, tak i materiály lehké. Díky tomu sluchátka váží jenom 350 gramů.

To hlavní, co amatérští i profesionální hráči zaručeně ocení, to je pohodlí, které dokážou přinést. V tomto ohledu totiž model nabídne Kingston HyperX Cloud Headset měkký hlavový most, díky čemuž netlačí do oblasti vaší hlavy, ke které velice dobře přilne. Stejně tak vás však při použití netlačí ani oblast ucha, kde vás čeká polstrování z paměťové pěny, která se tvaru vašeho ucha velmi dobře přizpůsobí. Navíc je zde použito také umělé kůže k vystlání.

To hlavní, co však sluchátka Kingston HyperX Cloud Headset nabídnou, je dokonalý zvuk. Ostatně ten byl pilován více než 10 let, v rámci ostatních modelů. Díky tomu máte možnost slyšet široký rozsah tónů, od těch vysokých, až po hluboké basy. Navíc jsou vaše uši perfektně izolovány od okolního prostředí a tak zkrátka neslyšíte nic, co by vás mělo rušit. K tomu přispívá i to, že ušní měniče mají rozměr 53 milimetrů.

Připojení sluchátek k vašemu počítači bude skutečně snadné, a to pro základní konektor, kterým je 3,5 milimetrový Jack. Mimo to však máte možnost sluchátka používat kdykoliv a kdekoliv jinde. Kromě klasických přehrávačů je můžete připojit i do adaptérů v letadlech. Nejenom zde si tak můžete vychutnat třeba skvělou hudbu, které bude při poslechu zážitkem. Kompatibilní jsou i s vašimi mobilními telefony iPhone.

Není to ale jenom poslech hudby, nebo primárně herních zvuků. Zabudovaný mikrofon vám totiž umožní komunikaci s ostatními hráči. Využijete-li model Kingston HyperX Cloud Headset na běžný poslech, je možné mikrofon snadno odejmout.

Citlivost dB/mW
Kmitočtový rozsah do Hz
Mikrofon